CAT 2 Grade 7 ALL Practice Test Questions TOC | Lumos Learning

CAT 2 Question & Answer Key Resources Lumos StepUp Spanish - SBAC Online Practice and Assessments - Grade 7 English Language and Arts

Lumos StepUp Spanish - SBAC Online Practice and Assessments - Grade 7 English Language and Arts CAT 2

         Get Full Access to Lumos StepUp Spanish - SBAC Online Practice and Assessments - Grade 7 English Language and Arts

Currently, you have limited access to Lumos StepUp Spanish - SBAC Online Practice and Assessments - Grade 7 English Language and Arts. The Full Program includes,

Buy ALL Practice Resources
Printed ALL Practice Book Available For Grade 7 Click Here To Learn MorePrinted Books Lumos online Step Up Program is designed to Improve student Achievement in the Grade 7 ALL Assessment Click Here To Learn MoreOnline Program

GO BACK

Detenerse en el Bosque en una Tarde Nevada
ROBERT FROST

Aunque su casa en el pueblo acabo de ver;

No me verá parado aquí,
Viendo a su bosque la nieve cubrir.

Mi pequeño caballo lo verá singular
Detenerse aquí sin una granja para descansar

Entre estos bosques y el helado lago,
En la noche más oscura del año.

Sus campanillas del arnés sacude
Para preguntar si algo malo ocurre…

El único otro sonido es el barrido
Del viento entre los copos blandos que han caído.

¡Qué bellos son los bosques, y sombríos!
Pero tengo promesas que cumplir,

y andar mucho camino sin dormir,
y andar mucho camino sin dormir

Robert Frost, “Stopping by Woods on a Snowy Evening” De The Poetry of Robert Frost, editado por Edward Connery Lathem. Copyright 1923, © 1969 por Henry Holt and Company, Inc., renovado en 1951, por Robert Frost. Reprinted con el permiso de Henry Holt and Company, LLC.

Fuente: The Random House Book of Poetry for Children (1983). Retreived 13, July, 2013.

http://www.poetryfoundation.org/poem/171621.

"... Sus campanillas del arnés sacude
Para preguntar si algo malo ocurre..."

¿Cuál es el efecto en este uso de personificación?